Undeva prin lunile Mai – Iunie am avut plăcerea de a colabora cu cei de la Swanio cu care am împărțit un obiectiv comun, acela de a produce două animații pentru FGDB, instituția care garantează toate depozitele bancare din România.

Obiectivul acestor animații a fost acela de a simplifica informațiile apărute într-un video mai vechi și de a face cunoscut faptul că orice sumă de bani care este depusă la bancă este asigurată în cazul unui faliment.

Explainerul video a fost gândit ținând cont de locurile unde urmează a fi afișat, mai precis în toate sucursalele băncilor din România, în fiecare stație de metrou (pe acele ecrane fără sonor), în mediul online, pe site-ul companiei și rețele de socializare. A fost nevoie așadar, de două variante de video. Pentru asta ne-am asigurat că folosim fonturi mari, vizibile de către orice persoana care așteaptă să îi vină rândul la ghișeu sau așteaptă metroul.

Pe lângă fonturile mari, ne-am rezumat doar la a afișa informațiile cu adevărat importante, sub forma unor titluri simple cărora le-am alăturat câte o ilustrație sugestivă.

Pe prima variantă, cea destinată promovării în mediul online (home page, youtube, facebook) am adăugat vocea lui Ciprian Ioana alături de muzică și efecte sonore. Este de altfel și varianta completă de animație cu durata de aproximativ 2 minute.

Pentru a menține informația cât mai simplificată și pentru a da răgaz privitorului să înțeleagă (în puținul timp disponibil) despre ce se vorbește în video, am ales o animație cât mai minimală, dar sugestivă.

După cum am precizat și în articolul acesta, ne-am rezumat la a folosi foarte puține culori, 5 mai exact. Culorile folosite sunt în ton cu brandul FGDB și se armoniază perfect între ele.

Peste animație am adăugat un efect de scribble și dust/noise care face ca animația să pară cât mai dinamică chiar și atunci când pe ecran nu se petrece nimic. Este un mic truc care, folosit cum trebuie, sporește vizual animația și o face mai plăcuta.

Varianta pentru bănci este redusa la 1:30 minute, am renunțat la câteva cadre și am mărit viteza cu care se derulează fiecare slide în parte. Am renunțat la voce și efecte sonore pentru că, după cum bine știm, în bănci sau în metrou televizoarele rulează fără sonor.

Daca dorești sa îți producem o animație similară pentru produsul sau afacerea ta, te așteptăm să ne contactezi fie printr-un email, fie la numărul de telefon afișat în susul paginii.