Nu știu voi cum sunteți, însă noi suntem foarte entuziasmați pentru că în sfârșit a sosit și vremea lansării oficiale a site-ului și serviciului 180 Secunde, o idee la care lucrăm de mai bine de 3 luni și care în sfârșit a prins contur iar acum putem să o împărtășim cu voi.

 

Ce este 180 Secunde și de unde numele acesta?

 

 

Este foarte simplu. Eu, Chițu Răzvan, produc reclame pentru mediul online de prin 2010 însa m-am axat pe piața din străinătate. Am lucrat pentru zeci de companii ca freelancer și am creat zeci de reclame explicative ( ‘explainer videos’ în engleză) pentru produse cât mai diverse. In 2016 s-a întâmplat să mă contacteze câteva companii din România și am acceptat colaborările. În urma colaborărilor am tras câteva concluzii nu foarte plăcute care mi-au conturat idea pe care o aveam de când am început treaba, și anume:

Am observat că înca nu știm să ne prezentăm produsele sau ideile astfel încât să fim cât mai eficienți și să ajungem la inima ascultătorului. Nu știm să conturăm ideile în puținul timp pe care cineva ni-l acordă.

Cănd vine vorba de calitate, românii o vor pe cea mai bună însă nu sunt dispuși să plătească pentru a o obține. O reclamă video implică atât de mulți factori și timp, iar toate aceastea costă.

Reticența în general de a lucra cu freelanceri, reticența de a plăti un avans înainte ca freelancer-ul să se apuce efectiv de treabă, lucru foarte comun în afară.

Dacă pentru punctul 3 nu prea am ce face, fiind vorba de o mentalitate care sper să se schimbe în următorii ani, am ales totuși să mă implic în punctele 1 si 2 și astfel am creat 180Secunde.ro, primul serviciu de reclame video din România care pune accent întâi pe educarea oamenilor iar apoi pe vânzarea de produse.

 

De ce 180 Secunde?

 

Pentru că 180 de secunde (3 minute) sunt suficiente pentru a educa oamenii despre un produs sau un serviciu și de a le arăta cum funcționează. 1 minut nu ar fi suficient, 5 minute ar fi prea mult și ar plictisi audiența. Așa că undeva la 3 minute este durata perfectă pentru a crea reclame sau prezentări în scop educativ.

Iar ca să fii cât mai eficient în cele 3 minute, trebuie să înveți să explici eficient. Mai exact, dacă vrei să vinzi un produs cuiva, trebuie întâi să creezi o nevoie pentru produsul tău. Trebuie să îți cunoști publicul și audiența, trebuie să îți adaptezi limbajul pe înțelesul oamenilor și să le explici de ce probleme vor scăpa dacă folosesc produsul tău. Este o întreagă filozofie pe acest subiect iar in acest blog vom vorbi mai pe larg despre cum să explicăm cât mai eficient.

Însă ce trebuie reținut este că lucrând cu noi vă vom ajuta să concepeți mesaje clare, simple și educative pe care apoi le transformăm în reclame/prezentări video cu un stil de grafică unic: desene cartoonish, voci profesionale si efecte sonore + muzică de fundal, la cerere. Stilul acesta de grafică este menit să nu se demodeze după 1-2 ani și nu se încadrează în nici un trend de design. Problema cu trendurile este ca ele vin și pleacă după cum bate vântul iar tu riști să pici în capcana lor. Te va obliga să refaci reclamele pentru a fi mereu la modă. Nu este cazul și cu stilul nostru de reclame.

 

Magazinul 180Secunde.ro

 

Insă avem și Magazin, da da! Magazinul se adresează în general persoanelor care vor să își concepă singuri reclamele și prezentările. Persoane care știu să scrie (scripturi) și sunt în căutare doar de cele mai potrivite ilustrații. Privește în felul acesta: în loc să angajezi un graphic designer sau un ilustrator-animator care costă câteva zeci de milioane per proiect, mai bine folosești elementele din librăria noastră și salvezi chiar și până la 90%.

Ba mai mult, eu personal te voi instrui cum să folosești After Effects, programul pe care eu îl recomand ca să creezi reclame la cele mai înalte standarde. Pe pagina dedicată tutorialelor, în Learning Hub, vei găsi tot ce trebuie pentru a porni la treabă.

 

De ce ai avea nevoie de 180Secunde.ro?

 

Pentru că vrei să intri în rând cu lumea, în rând cu majoritatea companiilor care folosesc deja video ca și canal de marketing. Un video făcut eficient înseamnă o prezentare impecabilă care se repetă de fiecare dată când un potențial client ajunge pe site-ul tău. În acest fel crești șansele ca ei să îți cumpere produsul sau serviciul.

Pentru a învăța mai multe despre arta de a explica mai eficient, descărcați gratuit cartea „Cum să explici mai eficient, mai rapid, mai OK prin video” și apoi haide să lucrăm împreună! Gasești aici:

Află motivele pentru care formatul video este atât de popular dar și psihologia din spatele lor.

Învață să explici cât mai eficient o idee sau un produs adresându-te pe înțelesul publicului tău.

s

Greșeli pe care să nu le faci atunci când tu sau alte persoane lucrează la reclama ta.

f

Înveți metode de a te folosi de reclame video într-un mod cât mai inteligent.

h

Înveți cum să scrii un script cât mai eficient, care să explice și să vândă în același timp.

Primești un cod substanțial de reducere pe care îl poți folosi la următorul tău proiect.