Continuăm seria Poveştilor de Succes pe topicul Animaţii Video cu un alt exemplu extrem de relevant. La fel ca şi Dropbox, afacerea pe care urmează s-o prezentăm se desfăşoară tot în mediul virtual, unde acest gen de animaţii video capătă mai mult sens dacă sunt utilizate corespunzător.

Crazy Egg este o aplicaţie web care te ajută să înţelegi comportamentul vizitatorilor şi modul în care ei interacţionează cu site-ul tău. Dacă aţi citit articolul despre Wistia vă va fi mai uşor să înţlegeţi Crazy Egg , care practic este un fel de Wistia pentru pagini web. Sau, dacă sunteţi marketeri familiarizaţi cu HotJar veţi înţelege Crazy Egg, care funcţionează similar. Prin intermediul graficelor “Heat maps” îţi arată toate click-urile date pe o pagină şi nu doar atât (după cum puteţi observa în video-ul de prezentare).

Informaţiile prezentate mai jos sunt extrase dintr-un studiu de caz realizat de agenţia care a creat video-ul şi anume Demoduck.com. Pentru cei curioşi aveti aici un link cu studiul în original.

Acesta este video-ul pe care cei de la Demoduck.com l-au creat pentru Crazy Egg. Scopul acestuia a fost cel de a ajuta în comunicarea cu un număr foarte mare de vizitatori care frecventau zilnic site-ul, dar nereuşind să-l înţeleagă, după câteva secunde închideau tab-ul, fără a întreprinde vreo acţiune pe site.

 

Video-ul este structurat într-o manieră clasică, pe care o recomandăm şi noi tuturor clienţilor şi cititorilor noştri:

Problema -> Soluţie -> Cum Funcţionează -> Call to Action

Conţine de asemenea şi o doză minimală de umor ce face ca video-ul să fie memorabil + grafică şi animaţii profesionale. Avem aşadar un video creat după cele mai înalte standarde, însă ce rezultate a adus acesta companiei?

După relatările lui Neil Patel, co-founder la Crazy Egg, acest video generează (sau a generat, căci video-ul e vechi de câţiva ani) un extra venit de $21.000 pe lună şi a ajutat la creşterea ratei de conversie cu formidabila cifră de 64%.

Dacă nu eşti încă hotărât să ne laşi să-ţi producem un video pentru afacerea ta, rezultatele de mai sus ar trebui să te pună puţin pe gânduri. Trăim într-un ‘boom’ al animațiilor video , unde o companie nu este completă dacă nu comunică prin intermediul lor. Nu ignora acest lucru sau vei fi cu uşurinţă surclasat de concurenţă.

Până data viitoare, mulţuim că ai trecut pe aici şi dă-ne un share dacă acest articol ţi s-a părut util!